Novosti|

Ponedjeljak – 25.4.

U ranim jutarnjim satima devet planinara krenulo je na put prema Istri. Vozač je planinare uspješno dovezao oko trinaest sati do planinarskog doma Poklon. Planinarski dom Poklon starija je zgrada izgrađena 1962. godine uz samu cestu udaljen oko 50 m od pansiona Učka prema Istri s desne strane. Ostavljamo stvari u domu, malo se odmorimo te uzimamo ruksake i krećemo na hodanje. Odlazimo kombijem u Račju Vas do početne točke hodanja prema KT HPO Orljak – 1106 m/v na Ćićariji. Vrh je obla travnata glavica s nekoliko stijena. Orljak je jedan od najviših vrhova na sjeverozapadnom dijelu Ćićarije. Na vrhu mala pauza, slikanje te povratak natrag. Nakon toga odlazimo u mjesto Brest tj. na prijevoj ceste između Bresta i Trstenika i hodamo prema KT HPO Žbevnica – 1014 m/v na Ćićariji. Žbevnica je najzapadniji hrvatski tisućnjak. Na vrhu mala pauza , slikanje i povratak u planinarski dom poslije dvadeset sati. Lagana večera i dogovor za sutrašnje hodanje.

Utorak – 26.4. jutarnja higijena, kava, doručak te u osam sati polazak na hodanje. Idemo od pl.doma Poklon na KT HPO Veliki Planik – 1272 m/v , to je najviši vrh Ćićarija. Put nas vodi šumskom cestom uzbrdo pa na livade i krški dio prema vrhu. Na vrhu mala pauza, slikanje i povratak istim putem. Odlazimo u Lovran vidjeti slap u Lovranskoj Dragi. Lagana šetnjica prema slapu, malo slikanja i povratak. Kombijem odlazimo do mjesta Tulševica gdje je početna točka za KT HPO  Knezgrad – 612 m/v na Učkoj. Knezgrad je šumoviti vrh sa kojeg nema vidika, a prilazni put mjestimice  pruža pogled na prema Kvarnerskom zaljevu. Odlazimo u Opatiju na kavu, a prije toga skidamo naše gojzerice i podižemo hlače do koljena ulazimo u more i lagani hodamo. Što je to dobro za naše umorne noge.

Srijeda – 27.4.

Odlaze u mjesto Briseč do početne točke hodanja na KT HPO Sisol – 835m/v na Učkoj. To je stjenoviti vrh sa strmim stranama i hodajući grebenom Sisola pružaju se lijepi vidici na Kvarnerski zaljev i prema unutrašnjosti Istre. Na vrhu se odmaraju i fotografiraju te se vraćaju istim putem. Odlaze u mjesto Brgudac do početne točke za hodanje na KT HPO Županj vrh – 1138 m /v na Ćićariji. Put ih vodi šumskom cestom kroz šumu do planinarske kuće Korita. Dvoje planinara odlučilo je da će tu ostati obići korita te lagano vratiti se na polaznu točku. Ostali idu sjevernim putem prema vrhu kroz šumu. Put je ugodan uz blagi uspon do vrha. Na vrhu slijedi mali odmor, fotografiranje i povratak južnim putem koji je strmiji. Napravili smo kružnu turu i stigli do planinarske kuće Korita te otišli vidjeti drvena korita. Korita su smještena na livadi na 1010 m/v pod liticom Brajkove stijene. Ima deset masivnih drvenih korita koja su nekad služila za napajanje stoke. Istim putem vraćamo se natrag. Odlazimo na KT HPO Vojak – 1396 m/v na Učkoj. To je najviši vrh istarskog poluotoka na kojem se nalazi kameni toranj koji je sagrađen 1911.godine. Hrbat je kamenit sa strmih  strana. U unutrašnjosti tornja uređena je suvenirnica Parka prirode Učka, a terasa je lijepi vidikovac. U blizini vrha nalazi se telekomunikacijski toranj i vojni radar za nadzor zračnog prometa.

Četvrtak – 28.4.

Planinari odlaze u obilazak kanjona Vele Drage. Voze se prema Buzetu i odlaze na obilazak „Staze sedam slapova“ rijeke Mirne. To je najpopularnija planinarska staza u Istri, raznolike prirode, od uskih kanjona, malih i malo većih jezera, malih i većih slapova, grebena i lijepih šumskih staza. Staza je srednje zahtjevna, a najstrmije je između trećeg i četvrtog slapa Vele i Male peći i put je osiguran čeličnim sajlama.

Nakon obilaska slijedi odmor i povratak doma. Putem do doma iznose svoja mišljenja o izletu i zadovoljni odrađenim razmišljaju o sljedećem izletu u Gorski Kotar.