Novosti|

Udruga djece i mladih s poteškoćama u razvoju „Zvono“ Belišće je 10. ožujka 2016. godine završila s provedbom europskog projekta Volunteer New Deal koji je sufinancirala Europska unija iz Operativnog programa Razvoj ljudskih potencijala te Ured Vlade RH za udruge. Ukupna vrijednost projekta bila je 120.371,38 eura, Europska unija sufinancirala je u iznosu od 101.966,60 eura, a Ured Vlade Republike Hrvatske za udruge u iznosu od 7.128,19 eura. Projekt je trajao dvije godine.

Partneri u projektu su bili: Grad Belišće, Centar za socijalnu skrb Valpovo, Udruga umirovljenika grada Belišća, Vijeće romske nacionalne manjine Osječko-baranjke županije. Suradnici u projektu u bili: Grad Valpovo, Grad Donji Miholjac i Lag Karašica.

Opći cilj koji se želio postići ovim projektom je da se na inovativan način pruži podršku ranjivim skupinama u njihovom procesu integracije u društvo, kako bi povećali svoju konkurentnost na tržištu rada, a sve to kroz volontiranje za opću dobrobit. Bitan naglasak se stavlja na međusobnu komunikaciju i osluškivanje problema koje ima lokalna sredina, tj.ruralna područja.

Tijekom prve godine provedbe projekta s partnerima i suradnicima potpisana je Platforma o suradnji za promicanje volonterizma. Održavale su se edukacije „Biti volonter“, Uvod u management volontera, edukacije za poslove u inkluzivnom volontiranju te timski rad. Renoviran je i obnovljen multifunkcionalan prostor koji je Grad Belišće kao partner ustupio na korištenje.

U drugoj godini provedbe organizirane su volonterske aktivnosti ranjivih skupina uz podršku stručnog tima. Ukupno je kroz projekt provedeno 88 volonterskih aktivnosti u kojima je sudjelovalo 25 volontera, a obuhvaćeno je 20 primatelja usluga. Usporedno s volonterskim aktivnostima, organizirane su 23 interaktivne radionice (kuhanje starih jela, radionice vezenja i pletenja, rad s glinom, slikanje, izrada goblena, čitanje dnevnog tiska…) kroz koje su se razmjenjivala iskustva, stjecala nova znanja i vještine i radilo za dobrobit lokalne zajednice.

Za cijelo vrijeme trajanja projekta provedena je snažna medijska kampanja, dizajniran je i snimljen jingle s porukom o vrijednosti volontiranja i emitirane su 24 emisije na lokalnim radio stanicama.

Comments are closed.

Close Search Window
Skip to content