Skip to content

7. UPRAVNI ODJEL ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA
PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA – dr.sc. Nedeljko Kovačić, dipl.oec.
Tel.: +38531 400-611, e-mail: nedeljko.kovacic@belisce.hr

U Upravnom odjelu za strateško planiranje i upravljanje razvojem grada obavljaju se sljedeći poslovi:

  1. predlaganje strategijskih odluka o razvoju Grada, koordinaciju i sudjelovanje u izradi razvojne strategije Grada Belišća (u daljnjem tekstu: razvojne strategije) i drugih strateških razvojnih dokumenata, osobito analize stanja, SWOT analize i drugih usklađenih sa županijskim, državnim i EU strateškim dokumentima;
  2. koordinacija izrade akcijskih planova za provedbu razvojne strategije, praćenja i poticanja provedbe razvojne strategije;
  3. planiranje gospodarskog i društvenog razvoja Grada, poslovi implementacije i održavanja sustava upravljanja poslovnim i društvenim procesima;
  4. poslove izrade akata u vezi s upravljanjem i unapređenjem gospodarskih i socijalnih procesa,
  5. poslove izrade analiza, programa, planova, izvješća i drugih stručnih materijala za potrebe Gradonačelnika, poslovi pružanja stručne pomoći Gradonačelniku, gradskim tvrtkama i ustanovama, odnosno gradskim upravnim tijelima vezane uz provođenje kontinuiranog unapređenja poslovnih procesa te poslovi suradnje s gradskim upravnim tijelima, tijelima državne uprave, drugim državnim tijelima i institucijama;
  6. poslove podrške Gradonačelniku i nadležnim tijelima Grada u definiranju strateških gospodarskih i socijalnih ciljeva i inicijativa te definiranju ključnih pokazatelja ostvarenja postavljenih ciljeva, poslovi provođenja kvalitativnih i kvantitativnih analiza gospodarskih i društvenih procesa;
  7. poslove podrške Gradonačelniku i nadležnim tijelima Grada u definiranju projekata razvoja i njihovoj implementaciji;
  8. poslovi organizacije i predlaganja suradnje Grada s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, organizacijama i institucijama u zemlji i inozemstvu te u vezi s tim koordinacije predstavljanja Grada,:
  9. koordinacije suradnje i predstavljanja Grada u međunarodnim institucijama i organizacijama te suradnje s organizacijama i udruženjima osnovanim s ciljem promicanja pojedinih gospodarskih ili društvenih djelatnosti, suradnje sa stranim diplomatskim misijama u zemlji i s hrvatskim diplomatskim misijama u inozemstvu,  prikupljanja i obrade podataka za izradu izvješća i analiza iz područja suradnje za potrebe Gradonačelnika;
  10. predlaganje projekata s drugim subjektima u Republici Hrvatskoj zastupajući sustavno javni interes Grada;
  11. predlaganje suradnje sa znanstvenim institucijama, posebno u vezi s koncepcijom razvoja Grada;
  12. uspostavljanje i praćenje sustava upravljanja kvalitetom;
  13. koordinacija poslova vezanih za središnju bazu razvojnih projekata;
  14. koordinacije aktivnosti jedinica lokalne samouprave vezanih za regionalni razvoj te sudjelovanja u pripremi i provedbi razvojnih projekata;
  15. suradnja s drugim koordinatorima radi pripreme i provedbe zajedničkih projekata;
  16. suradnja s drugim gradskim upravnim tijelima, tijelima državne uprave, posebice ministarstvom nadležnim za regionalni razvoj, drugim jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, gospodarskim subjektima, znanstvenom zajednicom, socijalnim partnerima, organizacijama civilnoga društva, regionalnim koordinatorima;
  17. koordinaciju poslova pripreme, planiranja, poslovne analize informacijskih sustava vezano uz projekt digitalizacije, provjeru kvalitete i analizu rizika;
  18. davanje primjedbi i prijedloga na nacrte propisa, pripreme i izrade nacrta akata, kontinuiranog praćenja primjene propisa te preporuka i smjernica za rad, poslovi vezani za središnju elektroničku bazu razvojnih projekata i razvojnih pokazatelja, poticanja regionalne konkurentnosti i sudjelovanja u poslovima poticanja urbanog razvoja;
  19. poslovi u svezi s pravom na pristup informacijama sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama;
  20. drugi poslovi koji su mu stavljeni u nadležnost.

 

STRUČNA SURADNICA ZA PLANIRANJE I RAZVOJ
Tanja Miličević, bacc. oec
Tel.: +38531 400-617, e-mail: tanja.milicevic@belisce.hr

  • obavlja poslove prikupljanja i obrade podataka vezanih uz proces strateškog planiranja i razvoja grada te sudjeluje u izradi strateških dokumenata
  • obavlja poslove vezane uz pravo na pristup informacijama
  • obavlja praćenje i uspostavljanje sustava upravljanja kvalitetom te obavlja poslove koordinacije poslova vezanih za središnju bazu razvojnih projekata
  • obavlja poslove pripreme, planiranja i analize informacijskih sustava vezano uz digitalizaciju i informatizaciju te vrši upis razvojnih projekata u središnji elektronički registar razvojnih projekata
  • obavlja i druge upravne i stručne poslove iz djelokruga rada Upravnog odjela, a po nalogu Pročelnika Upravnog odjela.

1. UPRAVNI ODJEL - URED GRADONAČELNIKA

1. UPRAVNI ODJEL - URED GRADONAČELNIKA

VIDI VIŠE

2. UPRAVNI ODJEL - TAJNIŠTVO GRADA

2. UPRAVNI ODJEL - TAJNIŠTVO GRADA

VIDI VIŠE

3. UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I PRORAČUN

3. UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I PRORAČUN

VIDI VIŠE

4. UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE NASELJA

4. UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE NASELJA

VIDI VIŠE

5. UPRAVNI ODJEL ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI

5. UPRAVNI ODJEL ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI

VIDI VIŠE

6. UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO PLANIRANJE I GOSPODARSTVO

6. UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO PLANIRANJE I GOSPODARSTVO

VIDI VIŠE

7. UPRAVNI ODJEL ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA

7. UPRAVNI ODJEL ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA

VIDI VIŠE

8. SLUŽBA ZA JAVNU NABAVU

8. SLUŽBA ZA JAVNU NABAVU

VIDI VIŠE
Close Search Window