Skip to content

2. UPRAVNI ODJEL – TAJNIŠTVO GRADA
PROČELNICA UPRAVNOG ODJELA – TAJNIŠTVO GRADA – TAJNICA – Sanja Takač, univ. spec. admin. publ.
Tel.: +38531 400-628, e-mail: sanja.takac@belisce.hr

U Upravnom odjelu – Tajništvu grada obavljaju se sljedeći poslovi:

  1. pripremanja odluka, općih, pojedinačnih i drugih akata za sjednice Gradskog vijeća i Gradonačelnika, njihovih radnih tijela, odbora, komisija i sl.;
  2. poslovi u vezi sa ustanovljenjem i dodjelom javnih priznanja,
  3. pružanje pravne i druge stručne i tehničke pomoći vijećnicima, njihovim klubovima, predstavnicima nacionalnih manjina;
  4. vođenje zapisnika, izrada zaključaka sa sjednica te dostava istih korisnicima;
  5. praćenje i tumačenje zakona i drugih propisa, poslovi obrade i davanja mišljenja o nacrtima akata koje su pripremila druga tijela, stručna pravna pomoć za ostale odjele i službe;
  6. poslovi objave akata u „Službenom glasniku grada Belišća“;
  7. kadrovski poslovi, obavljanje i koordinacija poslova vezanih za sudske sporove u kojima je Grad po bilo kojoj osnovi stranka;
  8. dostava akata tijelima državne uprave radi nadzora;
  9. poslovi zaštite i spašavanja, poslovi vatrogastva;
  10. imovinsko-pravni poslovi u vezi s imovinom grada i imovinom RH na području grada, vođenje evidencije i upravljanje gradskim zemljištem te poslovnim prostorima;
  11. priprema i provedba natječaja za zakup i prodaju gradske imovine;
  12. poslovi vezani uz radno vrijeme trgovina i ugostiteljstva;
  13. planiranje i predlaganje načina upravljanja gradskom imovinom i drugi poslovi iz ovog upravnog područja;

 

SAVJETNICE ZA LOKALNU SAMOUPRAVU

Sanja Majstorović Stanić, dipl. iur.
Tel.: +38531 400-622, e-mail: sanja.ms@belisce.hr

Dijana Dorkić, mag.iur.
Tel.: +38531 400-640, e-mail: dijana.dorkic@belisce.hr

Tamara Bilić, mag.iur.
Tel.: +38531 400-646, E-mail: tamara.bilic@belisce.hr

 

2.1. Odsjek za razvoj sustava upravljanja imovinom

VODITELJICA ODSJEKA – Jasna Slijepčević
Tel.: +38531 400-622, e-mail: jasna.slijepcevic@belisce.hr

U Odsjeku za razvoj sustava upravljanja imovinom obavljaju se sljedeći poslovi:

  1. poslovi provedbe i koordinacije projekata društveno poticane stanogradnje te u tu svrhu suradnja s nadležnim državnim tijelima i agencijama;
  2. poslovi izrade prijedloga strategije te drugih planova upravljanja i raspolaganja imovinom kao i poslovi izrade analiza i izvješća u postupcima upravljanja trgovačkim društvima, ustanovama i drugim pravnim osobama u vlasništvu Grada;
  3. poslovi uspostave i vođenja Registra imovine.

1. UPRAVNI ODJEL - URED GRADONAČELNIKA

1. UPRAVNI ODJEL - URED GRADONAČELNIKA

VIDI VIŠE

2. UPRAVNI ODJEL - TAJNIŠTVO GRADA

2. UPRAVNI ODJEL - TAJNIŠTVO GRADA

VIDI VIŠE

3. UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I PRORAČUN

3. UPRAVNI ODJEL ZA FINANCIJE I PRORAČUN

VIDI VIŠE

4. UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE NASELJA

4. UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNO-STAMBENE DJELATNOSTI I UREĐENJE NASELJA

VIDI VIŠE

5. UPRAVNI ODJEL ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI

5. UPRAVNI ODJEL ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI

VIDI VIŠE

6. UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO PLANIRANJE I GOSPODARSTVO

6. UPRAVNI ODJEL ZA PROSTORNO PLANIRANJE I GOSPODARSTVO

VIDI VIŠE

7. UPRAVNI ODJEL ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA

7. UPRAVNI ODJEL ZA STRATEŠKO PLANIRANJE I UPRAVLJANJE RAZVOJEM GRADA

VIDI VIŠE

8. SLUŽBA ZA JAVNU NABAVU

8. SLUŽBA ZA JAVNU NABAVU

VIDI VIŠE
Close Search Window
Skip to content