Novosti iz života udruga|

U nastavku donosimo izvještaj o aktivnostima članova HPD-a Belišće.

“U rane jutarnje sate osam članova našeg društva uputilo se u pravcu Karlovca na obilazak KT HPO. Stižemo u mjesto Brezik do početne točke našeg puta za obilazak KT HPO vrh Vodenica – 538 m. Put nas vodi kroz šumu i po vlaki uz lagani uspon stižemo do cilja. Proplanak je obrastao šumom i nema vidika, ali zato ima kestena. Slikamo se, u planinarske dnevnike stavljamo pečate te slijedi povratak istim putem natrag do kombija. Vozim se u pravcu Duge Rese do naše sljedeće početne točke za KT HPO – Vinicu 321m. Hodamo po grubom makadamskom putu do planinarske kuće i nastavljamo kroz šumu uskom stazom. I ovaj vrh je obrastao šumom i nema vidika, a ima kestena. Nakon slikanja vraćamo se do planinarske kuće gdje su postavljeni stolovi i klupe. Imamo pauzu za okrjepu. Vraćamo se do našeg prijevoza i vozimo se do sela Gornji Velemerić. Ostavljamo vozilo i odlazimo na KT HPO Martinščak – 346m. Do vrha hodamo uskom cestom. Na vrhu je crkvica posvećena Sv. Martinu, dva telekomunikacijska odašiljača i nekoliko stolova s klupama. Ovdje imamo pogled s vrha u jugozapadnom smjeru prema Gorskom Kotaru, a drugi smjerovi zbog visoke šume su onemogućeni. Nakon slikanja vraćamo se istim putem i usput kupimo kestene. Vozimo se prema Petrovoj gori i stižemo do velebnog zapuštenog spomen-doma. Planinarska markacija nas vodi u šumu do KT HPO Petrovac – 512 m. Vrh je obrastao šumom i nema nikakvih vidika. Nedaleko od vrha je Mali Petrovac na kojem je samostan iz 13. stoljeća. Petrova Gora je ime dobila po hrvatskom kralju Petru Svačiću koji je prema legendi tu poginuo. Mala pauza, slikanje, okrjepa, kupljenje kestena i povratak natrag. Vozimo se prema Petrinji na Hrastovačku goru do mjesta Hrastovica i početne točke za KT HPO vrh Cepeliš – 415m . Put nas vodi kroz šumu do starog franjevačkog samostana. Tu se kratko zadržavamo i nastavljamo dalje šumom do planinarskog doma. Dom je lijepo uređen i okoliš oko doma. Razgledamo, slikamo se i vraćamo natrag do kombija, a ovog puta ne kupimo kestenje jer nas hvata mrak. Stavljamo naše stvari u kombi, presvlačenje, okrjepa i povratak doma.”

Hvala Zajednici športskih udruga grada Belišća na ustupljenom kombiju za ovaj obilazak lijepe naše.